Kızlar 23+3 haftalık gebeyim bu gückonteolüm vardı ben sadece 1 kilo 700 gram almışım bebişimiz 619 gram
sizce benim aldığım kilo az değil mi ağzım hiç boş durmuyor hep yiyorum açlığa dayanabilen bir insan değilim normalde de ilk gebeliğim fazla bilmiyorum bilen biri yazabilir mi ama karın ,yüz ve göğüs olarak 2 katı oldum yüzüm özellikle çok tombullaştı