sukran97 bende size basimdan geçen olayi kisaca anlatayim hamileligimin daha ilk haftalariydi köydeydik kaynagilde bacagimda ufak isirik gibi bişey çıkmıştı böcek sandik bütün evi temizledik sildik aksamda misefirlige gittik orda uyuz gibi her yerim kasimaya basladi ama felaket eve gelip elbisemi cikardigimda vucudumun her yeri kabarmış aşırı derecede kasiniyordu yuzume bile sicramisti 1 gün bekledim o kaşıntıya ragmen ertesi gün gece 1 de hastaneye gittik hamile oldugum icin hic bir işlem yapılmadı doktorun bana tek önerdiği tuzlu su oldu ilik bir su temiz bir bezle iki gün komple vucudumu sildim yakiyordu kurutuyordu kasintim 2 güne gecmisti megersem yedigim asiri baharatli köy sucugundan olmuş