Kızlar merhaba,
22 haftalık hamileyim ve sağlık ocağı genel rutinler in çağırmıştı. Yapılan kan testinde b12 vitaminim düşük çıktı. Doktorumla konuştum dodex ampul yani iğne verdi.
4 günde bir olmak üzere 10 ampul kullanacağım. Başına böyle bir şey gelen var mı ?
B12 benim 100 çıktı, olmadı gereken minimum değer 197. Doktorum bayağı düşük dedi. 🤷♀️