Betul43 Belımde hıc sancım yoktu bugune kadar sımdı belime bıcak saplanıyo bylemı olur dogum sancısı erkek bu kızlar
Elfela Betul43 canım benimde erkek hep okuduklarıma göre belden geliyomus erkek bebeklerin sancısı.. sancın baslamıs olabilir
Nurztekin canım bende bel agrısıyla sabah doktora gittim yapancı sancıymıs adet agrısı gibiydi belim kopacak gibiydi. nst de agrı cıkmadı, açılma da yokmus . doktorum dakika tut 15 dk da bir geliyosa bi duş al eger dustan sonra yine aynıysa o zaman gel dedi