Dyguuuuuu Karamellatte bezmialem dragos hast Ebru karaca harika bi doktor kesinlikle öneririm muayene ücreti 175 tl
Dyguuuuuu Karamellatte Karamellatte yani o kadarını bilmiyorum ama çok tatmin edici cevapları var. Verdiği ilaçlar da çok iyi. Ama sezeryan isteyenlerde vaginismus olan varmış belki öyle denk gelmiştir. Bi kere gidersen pişman olmazsın bide kan testleri filan uygun hastanenin
Kubosunyavrusu irva irva memnun kaldınmı canım hoşuna giden gitmeyen detayları verebilirmisin. Normal doğummu yaptın ?
GzdeTlg Yeliz Akçelik efsane bi doktor tavsiye ederim. Özel muayenehanesi var. Çok ilgili tecrübeli bi doktor
irva Karamellatte Normal yanlısı evet.Benim zamanımda 150 tl muayne ücreti vardı.Ama sonra zam geldi sene dönümünde şuan ne kadar bilmiyorum.😊
GzdeTlg Karamellatte 200 dü ama ocaktan sonra 300 oldu. Tahlilleri sen istediğin herhangi bi hastaneden yaptırabilirsin. Ben sağlık ocağında, orda yapılmayanları da ibni sina da yaptırmıştım.
Melegim2006 Doc.dr. Ahter Tayyar, maltepe medikal park. Gercekten cok ilgili, sorularinizi en ice detayina kadar yanitliyor. Her zaman ulasilabilir.
Zey00 Melegim2006 Benim doktorum :) gerçekten çok iyi bir doktor. Hiçbir doktor Ahter bey kadar güler yüzlü pozitif konuşkan değil. Telefonlada ulaşabiliyorum kendisine çok memnunum.
Esinnnnnnnnnnn Çamlıca medipol hastanesi Sedef Binöz bende tavsiye üzerine gitmeye başladım kendisine
Karamellatte Dyguuuuuu iki arkadaşım gitti kendisine onlar da memnundu ama ikisini de sezeryan olması düşündürdü beni ebru hoca hakkında
irva Kubosunyavrusu Gayet memnun kaldım.Kendisi çok minnoş çok güler yüzlü bir doktor.Baya da ilgili.Yani hoşuma gitmeyecek ne bir davranışı ne bir sözü oldu.Ben zorunlu sezeryan yaptım.Tansiyon problemim vardı.Doğumdan sonrada ara ara giderim ona.Ne zaman gitsem ilk işi çocuğu kucağına alıp mıncırmak.😊 Sevecen bir bayan.
ElifLinam irva canım şimdi eski gönderilerime bakarken seninle karşılaştım. ❤️ Bende de mitral yetmezlik eser derecede vardı ordan hatırladım seni. Tansiyon problemi oluştu artık bana da zorunlu sezeryan ya da zorunlu spinal sezeryan yapılacak. Doğumdan sonra kalpte ya da tansıyonda bir sıkıntın oldu mu devam etti mi canım
GzdeTlg Karamellatte Evett, ben arkadaşımın tavsiyesiyle gittim kendisine. Arkadaşımda çok memnundu. Sezeryan istiyodu ama normal doğum yaptı doktorun sayesinde. İyiki de normal doğum yapmışım diyo. Sezeryan tavsiye etmiyo pek ama illaki sezeryan istersen ona ne der bilemem. Ama gerçekten çok bilgili bi doktor.