Fasulyemibeklerken benim de ikilide sorun çıkmamıştı o yüzden doktorum üçlüye gerek duymadı ama detaylıdaki bazı bulgular üzerine(down bulguları) nifty testi yaptırdım 23. Haftamda bebek içimde kıpır kıpırken o sonucu beklemek çok zordu, çok zor günler geçirdim sonucum 15 günde geldi ve temiz geldi çok şükür, inşallah da öyledir şimdi 32+4 teyim 🥰 sonuç bekleyen herkes güzel haberler alır inşallah sağlıkla gelsin hepsi 🙏🏼