Merhaba 13 haftalık hamileyim ve sarı beyaz akıntım var ve enfeksiyon var doktor size hangi ilacı verdi kontrole gittiğimde soracam doktora ama ne iyi geliyor ılac kullanıp akıntısı kesilen varmı? Ve göbeğim az cıktı herkesin daha büyük bebegın gelişiminde sıkıntı olur mu ilk gebelıgım tecrübesizim aklıma takıldı.