gaamzee Multivitamin sabah yada akşam içmek lazm diye ayrım varmı acaba? Sabah yada öğlen içersem cok midem bulanıyo akşamları içmeyi deniyorum sıkıntı olurmu
Ugur_bocegi001 gaamzee Ben folikasit hapımı 22:30 da içerim daha erken saatlerde içmiyorum saati geçirmemek için. Bence sakımcası olmaz bir saat belirle hangi saat günlük plarak uygunsan ve aksatmayacaksan o saat iç
Eda115354 gaamzee ben her gün kahvaltının peşine içiyorum. Eczacı sabahları tok karna iç bulantını tetiklemesin demişti.
Catmom gaamzee bende sabahları içiyordum ama iştah açtığını fark ettim o yüzden gece yatmadan içiyorum
34_21_23 gaamzee gün içinde vitamin ve Demir ilacı alınca iştahıma engel olamıyorum o yüzden akşamları alıyorum
Zeynepsuveannesi Ben geceleri yatarken içiyordum migde bulantisi olsa bile o zamanı uykuda geçiriyorum asm deki doktor fark etmez gece iç etkileri hissetmemiş olursun dedi