Elizaa Daha 9+5 haftalık bebişim cinsiyeti belli değil kız olursa yazel koyucam 🐣
havvakaratas_09 yazel ilk defa duydum guzelmiş
Kaderimm Cümlemizin insllah. Bende eliza düşünüyorum da bakalım cnsyyt daha belli değil :)
Zezeeeyyldrm sağlıkla kucagınıza alın. :)
Masal lidya arya nilda ben de karar veremedim hala
sinefil 3aylık hamileyim henüz cinseyt için gtmedim
Elizaa bende çok beğendim kimsenin kullanmadığı ve dini isimler önceliğim😊
İlk kızım Börte , ikinci kızıma kavuşmaya 30 gün var adı ÜLKÜ Umay olucak 😇
havvakaratas_09 Aynen kesinlikle katılıyorum
Elizaa benimki lina🌺🎈💕😍