Tugceonur minnakveben kesinlikle kimseyi dinleme git hastaneye en ufak agrını kasılmanı bile dikkate al 29 haftamda karnımın kasılması ile gittim sancım çıktı iğne yaptılar durdurlar doğumu şuna 32 haftalığız heran beklemediyiz 🌸
minnakveben Ebruakn yaa özellikle gece cok daha fazla oluyo göbegimde baya cıktı 1hafta var randevumada baya tedirgin ediyo beni bu durum
Ebruakn minnakveben muhakkak doktorunuza söyleyin tabi ki bende çok zayıf hamile kaldım rahim genişlediği için demişti ama sizde danışın doktoronuza
minnakveben Tugceonur bebekte hareketli dedim catlaklar olusuyo oyuzdenmi oluyo onun etkisi varmıdır acaba
Tugceonur minnakveben benimde çok hareketliydi hiç azalma olmadı çok şükür ama dikkate alınması gerekiyor tabi
0znur Ay benim de 31+4 olduk Akşamları çok fazla kasılma oluyor, rahatsız edicek derecede 😔 şuan bile yaşıyorum. Kontörlüme de 2 hafta var daha, normal mi bilmiyorum
mommy_bee Yediklerinizi sindiremediginiz icin siskinlikten olabiliyor. Nemlendirmediginiz icin de gerginlik hissedebiliyorsunuz. Eger gecmiyorsa doktorunuza söyleyin.