Zeynep0606 Deryayurt Allah nasip ederse dogumumu orada yapicam ikili tarama herseyi orada yaptirdim 24 haftaligim bende suana kadar cok memnunum cok kibarlar guzel ilgileniliyor aksam 6 dan sonra randevu deneyin surekli veriyorlar randevu daha sonra kendileri belirliyor randevu gunlerini zaten sorun olmuyor
Belgin34 5.5 sene önce yapmıştım ilk oğlumda her şeyi çok ayrıntılı inceliyorlar ama en sağlam yerlerden biri bu hamileliğimde cigliye gittim 23. Haftadayım ama 30 dan sonra egeye gidicem orda doğum yapmak istiyorum
Deryayurt Belgin34 ya ben daha önce bi düşük yaşamıştım oraya gitmiştim kontrollere şimdi 22 haftalık hamileyim bulunduğum yerdeki devlet hastanesi biraz yetersiz o yüzden egeyi istiyorum ama doktor bilgim yok iyi bi doktor arıyorum
Deryayurt pptya01 internette randevu gözüküyor canım bi kaç ay öncesine kadar öyleydi sadece pandemi hastanesiydi ama açılmış polikinlikler
Belgin34 Deryayurt doktor randevusu yok kime denk gelirsen akşam 6 dan sonra internet sitesinden sıra alıyorsun
Zeynep0606 Deryayurt ben belli bir doktora gitmiyorum ama hamileliğimin basinda beri neslihan hanim vardi polikinlikte kuzenim hastanede memur olarak calisiyor profosore bosuna para vwrme dedi dogumuna stajwr degil uzman doktor giriyor diyor diger iki dogumum ozelde olmustu bunda kuzenim ikna etti ve hastanenin ilgisi acikcasi
Zeynep0606 Deryayurt canim sans doktor ismi olmuyor ki alirken sen randevu aliyorsun kim varsa o bakiyor