Papatya0605 Kızlar 39+5 oldum doğuramadım gitti acaip bi bulantıyla mide yanması arası bişey yaşıyorum iştahımda hiç yok uygulamaya göre son 2 gün ama çok bi belirti yok napıcam ben ya yaşayan var mı
Brokoli42 Papatya0605 ben de 39+5 im doktora gittik acılma, yumuşama, belirtimiz vs yok persembeye tekrar gidicez
Hifaberra Papatya0605 Canım bende 41+6 oldum bugün Kontrole gittim suyu yeri iyi dedi bir iki gün daha yürüyüş için müsaade etti doktorum. İlk kızımda 42 de doğmuştu öyle olunca telaşlanmadım. Ama artık gelsin istiyorum kendi sancısıyla inşaallah 🤲
sevdam_21 Papatya0605 39+3 boğaz yanmam aşırı derecede iştahsızlık oluyor bakalım ne zamn olcak doğum hareketlerde canımı acıtıyor 😏
Papatya0605 Hifaberra suni ile mi geldi ilk bebeğiniz suniden acaip korkuyorum o yüzden kendi sancımla gelsin istiyorum buda dilerim herşey gönlümüzce olur sende sağ sağlim kucağına alırsın inşallah
duru04 Hifaberra ay canım sen daha buralardamısın seni görünce bende korkuyorum bende kesın 42 bulucam benım de kizim 42 bulmuştu ya🙄
Hifaberra Papatya0605 kendi sancım tutmuştu 3 cm açıklık vardı ben hızlansın diye suni almıştım zaten 1 saat içinde geldi
heyymomm Papatya0605 bulantı ve mide yanması bende de başladı oysaki iki hafta önce kesilmişti bebek aşağılara inince şimdi doğum yaklaştı ben de 39 artılardayım yine geldi anlamadım gerçekten 🤦🏻♀️