merve1212- Silaerincik olmaz mı 😔 su bulantilarla ilgili en çok buna üzülüyorum suçlu hissediyorum da bi yandan 😔 ama kendimi en çok zorladigim gün bile maksimum 1.5 lt. Bazen o da olmuyor aşırı midem bulanıyor
satigul Silaerincik durum bende de aynı canım. Günde 1 buçuk 2 litre su içen ben hamileliğin başından beri sudan soğudum. Faydalı olduğu için zorla içiyorum ama midemi çok bulandırıyor
butterfly_ Silaerincik bende bu sabah oldu aç karnıma içtim aşırı bulandı bende aç karnına içmiyorum daha
Ebru555 Silaerincik yanıma dızıyorum sıselerımı hep cocuk ıcın faydasını okuyup Bı yudum ıce ıce 4 lıtre yı buluyo artk
K-A-Y Silaerincik ben de hamilelikten once bazen aklima gelirdi acaba en son ne zaman su içtim diye sorardim kendime 🤣 hamileligimi ogrendigim gunden beri cok şükur 3 4 ltre arasi içiyorum cok şükür 🙏 darisi size inşallah icmek zorundayim diye sartladim kendimi ilk baslarda zorlandim ama zamanla alistim bardakla icmek zor geliyordu ve ne kadar ictigimi hesaplayamiyodum unutuyordum 1.5 lt lik su sisesin de basladim icmeye bitince tekrar dolduruyorum ve sartliyodum kendimi bu sise bitecek diye istersen ustune not yaz motive edebilir seni bebegim için yaz ben yazmadim oyle birdey simdi sana yazarken aklima geldi gordukce icme istegin arta bilir inşallah 🙏 basarirsin alisirsin
mommy_bee Tatlanırın suyu daha kolay içersiniz. Elma, salatalik, limon, tarcin filan koyulabilir. Tansiyonunuz düşükse normalde limonlu su cok tüketmeyin.
34_21_23 Silaerincik gayet normal ben o haftalarda suyun yanından bile geçemiyordum. Şuan bünyeniz alışma sürecince gebelikten em çok etkilenen de mide oluyor. Kendinizi strese sokmayın ilerleyen haftalarda canınız su isteyecektir 😊
Smm12efe- Silaerincik bende aynı şekildeyim maalesef canım ama bardakla tüketemiyorum 1,5 litrelik pet şişeyi alıyorum yanıma sürekli zorla içiyorum bu şekilde dene istersen ben böyle içiyorum şişe olmayınca yanımda aklıma hiç gelmiyor su içmek 😀