Gamzeee89 evet renkliydi fotoğraf verdiler daha sonra cd verdiler bebeğin bütün pozlarının olduğu tek tek baktı doktor iç organlarına filan el ayak parmaklarına kadar saydi daha sonra sra verdi bn biraz yürüdüm filan sonra tekrar baktı herşeyine açıklayıcı konştu ölçümlerini filan yaptı biz kndi doktorumuzun tavsiyesi üzerine gittik zaten memnun da kaldık