mutlusonsuz 🎀 Benimde 17. Haftamda lekelenme şeklinde kanamam olmuştu o zaman vuruldum. Test yapılmadı ama üzerinden 16 hafta geçmesi gerekiyor dendi (iğneyi skk karşılayabilmesi için) 2. Dozu 28. Haftada değilde, 31. Haftamda vuruldum üzerinden 16 hafta geçmesini bekledik yani iğneyi ssk’nın karşılaması için yoksa diğer türlü 600₺ dediler iğne ücreti🤦🏻♀️ 3. Dozu ise doğumdan sonra 3 gün içinde vurulmamız gerekiyomuş ama bu bebişimize bağlı doğduğunda onun kan grubuna bakılacak, bebiş babanın kan grubundaysa iğneyi vurulacağım ama eğer benim kan grubumdansa iğneyi vurulmayacakmışım doktorum böyle söylemişti.🌸