Kızlar yarın sabah ikili test için doktora gideceğim korkuyorum ve heyecanlıyım 1 aydır bebeğimi görmüyorum .randevu aldıktan sonra eşime telefonda haber verdim tamam yarın gidersin işte dedi , ben diyorsun sen ya dedim bu çocuk sadece benim mi neden tek başıma gidiyorum sende geleceksin dedim ,çalışıyorum nasıl geleyim diyor ,halbuki babasının ve amcalarının yanında çalışıyor.bu bebeği 4 sene bekledik ,ve çok heyecanlı çok istedik kesinlikle isteksiz olduğunu düşünmüyorum ama düşüncesizlik değil mi sizcede ?gelmesi gerekiyor .moralimi bozdu