CupCake Kızlar merhaba , Haftanın içindeyim , sulu akıntım oluyor , hatta amniyon sıvı sızması sanıp kontrole gittim , doktor amniyon sıvısı değil enfeksiyon olabilir dedi , antibiyptik verdi , böyle bir durum yaşayan var mı ? 🙄🙄 tecrübeli annelerin cevaplarını bekliyorum 😇
Feyzaaa1 CupCake bemde de oluyor bende gittim suyum sanip ama degilmiş canım normal yani korkma bende 36 haftayım
13Aea CupCake 30.haftamdayim bu sabah uyandigimda avuc ici kadar kilodum ve pijamam ıslanmıştı acaba su mu akintimi idrar mi çözemedim 😞 simdi kontrol ediyorum sürekli bir daha olacak mi diye
Bi-anne CupCake bendede 28. Haftada olmuştu çok korkmuştum hemen gitmiştim doktora, mantar enfeksiyonu olmuş dedi fitil verdi geçti sonrasında
Saracsey CupCake evet aynı haftada aynısı bana oldu enfeksiyonmus fitil kullandım 1 hafta. Sonra düzeldi
CupCake Feyzaaa1 sesinde böyle çamaşırınızın yarısı ıslanıyor mu ara ara , bende öyle oldu 2 gündür 🙁
CupCake 13Aea bende idrar olmadığından eminim , doktor kontrol etti ultrason ile normal dedi suyu , sancı falan da çıkmadı , ama bende korktum yine de 🙁
Bsmlh Bi-anne fitilden sonra akıntı oldumu bende cumartesi kullandım oburude 3 gün sonra dedi sulu akıntım var bilemedim
CupCake Saracsey beni de Alttan muayene etti , akıntın artmış enfeksiyon dedi , bende bu akşam kullanmaya başlıcam inşallah geçer bir an önce … 😕
Musonn CupCake bende 37+6 yım özellikle yatıp kalktıktan sonra akıyor suyum geldi diye gittim antibiyotik verdi onu kullanıyorum şu an
CupCake Musonn aynen bende de öyle oluyor , ayağa kalkınca , yada yatıp kalktıktan sonra 🙁 bende dün başladım kullanmaya , hem antibiyotik hem fitil umarım geçer …