Irem13333 38 haft 5 günlüğüm bebegim cok yukarda asiri baski oluyor asagi iner mi normal doguma engel mi benim gbi olan var miydi
Gamze0502 Irem13333 kaç kilo canım bebişiniz kilosundan dolayı öyle hissediyor olabilirmisin acaba yukarıya baskı yaparmış ya büyüdükce🌸
Momm29 Irem13333 ayniyiz bnde 38+5 bnmkide yukarda bazen asagida oluyo gibi bi bakiyorum geri yukarda carsamba kontrol var bekliyorum
Tugbaaelbr Irem13333 benim öyleydi 40.nci haftada hala kanala inmemişti hiç açıklıkta olmayınca sezeryan oldum ben
Irem13333 Gamze0502 kilosunu em son soylemedi persmb kontrolum var bu seger sorucam ama sanmiyorum cok yukarda herkes boule söyluyor baya yulatda diye morlaim bozuluyor
Momm29 Irem13333 bn devlete gidiyorum gecen hftaki kontrolumde bebek 3.100 catinda musait yuruyus yap çomel dedi normal dogum icin ama bi etkisi olmadi smdilik ayni duruyo bebis 😂
Irem13333 Tugbaaelbr ya gervekten mii karınla ilgili demek😔😔 Momm29 insallah engel olmsz doğuma cnm neredd oturuyirsun sen
Cansugurses Irem13333 canım ilk gebeliğimde doğumun 2 gün öncesine kadar bebek yukarıda ve dönmemişti 2gün sonra normal doğum yaptım 😊38 haftasında gelmişti prensesim 🧿