mucizem09_ zisan1993 canim mide ilaclari genelde hamilelikle kullaniliyor sen bi doktoruna danis en iyi o bilgi veriri
zisan1993 mucizem09_ doktor verdi zaten bu gün midem çok kötü yanıyor bu ara.Ama gğvenemedim kendi doktorum değildi yazan.
riverandsun Bende panto diye bir mide koruyucu kullanıyorum. Dr um yazdı. İçmesem sürekli yanma ve kusma oluyor. 29 haftalık olduk. 1 haftadır insana döndüm. Dr unuza danışın bence mide sıkıntınız varsa
mucizem09_ zisan1993 yok yazdiysa ic ozaman canim birsey olmaz zaten oylr olsa veremez sana kendini riske atamaz