Ozlem35- Kızlar saclarım aşırı beyazladı ve 9+5 deyim . Acaba boyasam bırsey olur mu doktor orayel dısında boyabılırsın dedı ama her boyada var orayel aranızda normal boyatıp bır sıkıntı yaşayan var mı ?
Booncukk Ozlem35- bu konuyu bende araştirdim ama en az 12.haftaya kadar boyamayin diyolar. Organ gelişimi daha devam ettiği için risk almaya gerek yok bence.. az daha sabır etmekte fayda var
Mavi87 Ozlem35- boyatma, doktor nasıl böyle der onuda anlamam zaten. İlk 3 ay saç boyatılmıyor kimyasal sonuçta. İlk 3 aydan sonra genelde son 3 ay sadece bitkisel-organik önerir doktor..
Ebreva Ozlem35- oryal açıcıdır her boya oksidan sıvısı içerir ben boyadım hamile oldugumu öğrendim birde 2 gün önce diplerimi boyadım doktorum 3 aydan sonra yapabilirsin dedi koyu renk diye yaptım
Ozlem35- 3.ayım bittikten sonra acaba hangi boya ile boyamalıyım ? Amonyaksız olarak boyalar arastırdım ama bilmiyorum kafam cok karıstı ama boylede kendımı cok kötü hıssedıyorum .
OzgeAlya Ozlem35- Aslında Kendi kuaforunuz varsa orada boyatabilirsiniz kuaförlerde amonyaksız bitkisel boyalar var
mavisahinn Ozlem35- ben boyadım 17. Haftamda 🤷🏼♀️ Şimdiye kadar aaç boyasından her hangi birşey duymamıştım onun için boyadım normal bi boyayla paletteydi sanırım birşey olamdı şimdilik inşallah olmazda bebebğim karamel saçlı oluyomuş bide 😄