Kızlar 31+4 üm. Bazı şeyler doğumdan sonra ihtiyaç durumuna göre alınır diye düşünüyorum.
Biberon, süt sağma pompası, bebek telsizi ( ayrı bir bebek odası yok ) gerekli mi
Sizin aklınızda bence bebek doğmadan alınması gerekli/gereksiz dediğiniz araç gereçler var mi acaba?