tly ben litatrax 3 aldım bi arkadaşım kullanıyo çok memnun onun tavsiyesiyle aldım zaten ayrıca denge problemi 4 tekerlekli de daha çok olur çünkü tekerleğin birine bişi olsa araba hemen yamulur 3 tekerlekli dengeyi sağlar hemen o yüzden denge problemi var olayı saçma geldi bana bence mağazaya git ikisini de incele bana sorarsan pek bi farkları yok 3yada 4 teker senin zevkine kalmış mağazadaki görevli aynı böyle demişti