Bizim gittigimiz doktor burda yapıyoruz sorun görürsek perinatoloji uzmanına gönderiyoruz dedi geçen hafta yapıldı bir sıkıntı görmediler ultrason doktoru baktı inceledi ölçümleri yaptı 110 TL bu arada ama şimdi bende tereddüt ettim yazılanlardan sonra 🤷 ama ufacık bir teredddut yaşasak bile gönderiyoruz dedi bilmiyorum doktoruma guveniyorum ama inşallah sıkıntı olmaz