Kızlar karnımda bi ağrı var sabahtan beri 4 kez lavaboya gittim ve neredeyse tüm gün uyudum kendimi çok halsiz hissediyorum nefesim daralıyor gibi tansiyonumu ölçüyorum normal çıkıyor iştahım yok hiç bi şey yemek istemiyorum midem bulanıyor 35+1 im bunlar doğum belirtisi olabilir mi 😢😔