Benim de pek belirtim yok, şuanda 11.haftamdayım. 5.-6. Haftalarımda aşırı kötü kokulu terlemem oluyordu her yarım saatte bir yıkama duş alma ihtiyacım oluyordu ama şuanda geçti. aynısı görümcemde de oluyormuş onun oğlu oldu. Sanırım testosteron hormonunun artışından dolayı. Bunun haricinde ne bulantım oldu ne kusmam ne de koku hassasiyeti. Hep hayırlısıyla sağlıkla gelsin diyorum ama cinsiyetini de merak ediyorum 🙈😅😂