Nisanannesiii Ben 28. Haftada az kalsın doğuruyordum ,durdurdular. Allah’ıma bin şükür 30. Haftama geldim inşallah 37 38 leri görmeyi nasip eder Allah. Sizler ne durumdasınız ?
Didem34 Nisanannesiii nasılsn canm suan rahim ağzın uzadı mı acıklık durumun nasıl. Bende 31+5 teyim rahimm agznı doktor hep kontrol ediyor ama geçen hafta 34mm cıktı allaha sükürler olsn. Seninde iyi olmana sevndm❤️
Eflalhuma Nisanannesiii 28 haftamdaym vajina bölgemde agrı oluyor yürüyemiyorm sizdede bu oldu mu peki
Tugceonur Nisanannesiii Bende 29 da doğuruyordum 🙄 32 haftalık olduk çok şükür ama martın ortasına kadar doğururum hissediyorum 🍓
E-K-D Nisanannesiii bende daha alt muayene olmadı salı günü gittim doktora ağrılarım da olmuyordu sadece belde ve elimde uyuşma olmaya başlamıştı söylemiştim doktor olabilir artık demişti. Ama bugün farklı bir ağrım var ayaktayken belimden etrafa yayılan ve adım atmayı engelleyen bir ağrı ve şuanda da başı bebeğimin aşağıdaydı hala öyle duruyormu bilmiyorum ama dışarıdan belli olacak şekilde rahimde basınç yapıyor bebek aşağıya çok mu indi naptı anlamadım 30+5 im.
Nisanannesiii Didem34 uzamadı 1.4 aynı açıklıkta aynıydı cumaya kontrolüm var inşallah iyi şeyler duyarım ilk önce 32. Haftamı görürüm inşallah hepimiz vaktinde sağlıcakla kucaklarımıza alalım inşallah 🤲🏻
Nisanannesiii Eflalhuma canım benim belirtim yoktu doktor farketti ama hiçbir ağrınızı hafife almayın hep sorun doktora erken farkedilir Allah başa vermesin
Nisanannesiii Tugceonur inşallah küveze girmeyecek şekilde sağlıklıca kolaylıkla doğurur evimize birlikte gideriz
EymenAli21 Nisanannesiii rahim ağzında genişleme var dedi kasilmalarim oluyo arada ilaçla toparlanicak inşallah Allahin izniyle 🤲