hafsa2020 ya maalesef memnun kalmadim hastane pek hijyenik gelmedi, doktora doğumda buradasiniz değil mi dediğimde belli olmaz kader kısmet dedi ?!, 1 ay öncesinden randevu aldım 1 gün önce doktor calismiyor denilip randevum iptal edilince bıraktım özel çapa hastanesini. Bence iyi bir tercih değil. Üstelik sekreteryasini zorla oturtmus gibisiniz. Devlet Hastanesinde bile daha güler yüzle karşılaştım. Türkiye hastanesinde 135 tl muayene 3500 civarı doğum ücreti sanırım.