merenimo bende 37 haftada dogum yaptim benim bebegim kuvezde kaldi , solunum sıkıntisi yaşadi o yuzden bide o haftada enfeksiyon riski cok oluyomus sepsis enfeksiyonuna yakalandi 7 gun kuvez de kaldi yavrum simdi iyi cok sukur ultrasyona gore 4 kiloydu dogumda 3550 oldu