Bhrszr ben 21 haftalık oldum ve ilk haftalardan beri hep mide yanması var. Bu yüzden gaviscon şurup kullanıyorum. Gebelikte bebek büyüdükce mideye baskı yaptığı için daha da artarmış.tavsiyem kadın doğum doktorunuza ya da aile hekiminize danışın en azından rahatlatıcı bir şurup vs önerirler.