Arzucelik Merhaba arkadaslar ben tüp bebek tedavisi görüyorum suandq yumurtalar büyütülüyor sonra toplanacak bugun doktor sanki polip var rahimde dedi böyle bisey yasiyan varmi önce onu aldirip mi transfer yapayim acaba bilmiyorum
Sivasss Arzucelik evet canım bende yumurtalar alındıktan sonra adet oldum adet bitimi hemen amleyat oldum hem çizik atıldı hemde rahim temizlendi genelde polisler ilaçlardan oluyor zaten yalancı poliptir büyük ihtimal
mercimeginanne Arzucelik bnde ilaçlarımı aldım tam kullanıcaktım polip oldugu anlaşıldı. Ameliyat oldum. Bir kaç ay sonra da transfer oldum şükür ilkinde tuttu. Ameliyat eden doktorum vücut orda polipi bebek gibi algılayıp gerçek bebeği atıyor demişti. Bence ameliyat ol ilk önce. Zaten zor bişey değil. Ben ameliyat akşamı yemekli misafir ağırladım düşün
Melike95 Arzucelik ben aldırmadan transfer oldum tutmadı ikincisinde aldırdım şuan 20 haftalığız şükür
dugmeninannesiii Arzucelik canım benimde rahim filminde polipler çıkmıştı. Histereskopi oldum daha sonra transferim yapıldı çok şükür ilk seferde tuttu. Şuan 25+2 yiz çok şükür 🙏🏻💙
Suzii-90 Arzucelik evet canim polipler bebegin tutunmasini tutunsa da düşük olmasına sebep oluyor rahim içi temizletip ondan sonra transfer yapılsa daha iyi olur canim hayırlısıyla tutunur insallah
nuzunismail Arzucelik Merhaba canim kesinlikle aldir ve oyle dene bence gerci doktorun en iyisini bilir ama. Ben de vardi polip dusuk yaptim bu sebeple.