Melisa07 canım ben değilde bi arkadaşım oldu o da senin gibi 18inci haftadaydı Allaha şükür sorun çıkmadı hatta onun taş aldılar ve 3 hafta önce bebeğini sağ salim aldı kucağına. Sonuçta bebeğe zararı olsa doktorlar önermez diye düşünüyorum inşallah tez zamanda iyieşlirsin