Fatmaayae Kızlar kullanıp memnun kalan yada kalmayanlar varmo fiyat olarak çok uygun geldi baby me ürünlerinden genelde memnunlar bezi ilk kez gördüm
Oykuaygun Fatmaayae baby me den genelde memnun oluyorlar ama evy babye de bakabilirsin arkadaşım ikizlerine kullanıyor çok memnun. Fiyatı da bana baby me ye göre daha iyi geldi
Meloss37 Fatmaayae ben 8 aydır kullanıyorum aşırı memnunum sızdırma pişik felan yapmıyor canım çişte de öyle aşırı şişmiyor bezde ince Bi bez tavsiye ederim
EgeAlya1 Ben kullandim ilk bebegimde cok guzel memnundum. Ikinci bebegimdede kullanicam insallah . E bebekde alirken bana primadan gecis yapanlar aliyor bu bezi demisti satis gorevlisi . Bende alip denedim ve oylede devam ettim
Fatmaayae EgeAlya1 bende bi deniyeyim diyorum fiyatı baya iyi sleepy almışmıştm bi paket alıp denemekte fayda var