Sebla55 doktora bence soylemelisin normal bir durum gibi bir cok kisiden bende duymustum bebis buyudukce baski yapiyor gobek deligi etrafi daha ince deri oldugunden agri olabilir.benim ayakta durunca genellikle oluyodu oturunca geciyodu farketmistim.umarim gecer agrin 🙏🏻😌