Merhabaaaa 🌸 Bilen bilir kadın doğum doktoruna ilk 4+6da gitmiştim. Gider gitmez de hevesim kursağımda kalmıştı. Kesenin altında kanama alanı vardı, düşük riskimden dolayı 30Aralıktan beri raporluydum. Bugün 10+3 olduk ve kanama alanının tamamen kaybolduğunu öğrendik🥰 hatta ultrasonda minik çılgının hareketliliğini bile izledik😍 benim gibi düşük riski olanlara tavsiyem sakın aklınıza olumsuz şeyler getirmeyin, çok dinlenin, ağır hiçbir şey yapmayın ayrıca ilişki de yasaktı. Bırakın ev dağınık kalsın önce bebişlerimiz sağlıklı olsun ve bir de bol bol dua edin 🙏🏻❤️ Benim gibi düşük tehlikesi yaşayan hamiş annelerimiz için güzel bir örnek olsun diye paylaştım ❤️ İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız evlatlarımızı🙏🏻🌸