MinikMucizem23 Arkadaşlar 12 haftaya girince folik asitim bitiyor doktorlar 12. Haftadan sonra ne verdi size ? Folik asiti bıraktınız mı?
Minikbebek25 MinikMucizem23 ben en başından decavit kullanıyorum 12.haftamiza girdik doktor devam dedi kontrolde bakalım başka ne verecek
byzza16 ssnnmmm banada aynisini verdi doktorum nasıl içiyorsunuz ? Bana icebilirsin aç iç dedi bende sabahları içiyorum
dimple94 MinikMucizem23 haftamda folik asiti kesti. Demir,kalsiyum, magnezyum ve elevit isminde bir multivitamin verdi onları kullanıyorum.
cansu67 Merhaba ben 14+2 haftalık hamileyim d vitamin, demir eksikliği icin damla ve omega takviye ilac verdi ama mide bulantısı yapıyor bende kullanmadan besinlerden takviye almak mumkun mu ki kontrolde 2 martta
34_21_23 cansu67 yediğiniz besinlerden yeterince omega aldığınızı düşünüyor musunuz? Mesela ben balık yiyemiyorum o yüzden mecbur omega ağırlıklı multivitamin kullanıyorum.
cansu67 34_21_23 ilk haftalarda kusmalar yüzüne 6 kg zayifladm hastanede yattm ama doktor bebek gelisimini etkilemiyor diyor daha yeni yeni yemek yemeye basladm ama ilaçlarda yine beni mahvediyor yine korkuyorum hastaneye yatmakdan
34_21_23 cansu67 gece uyumadan önce alın bende rahatsız oluyordum gece uyumadan önce alıyordum gün içinde rahatsız etmiyordu yada yemek arasında alın
cansu67 34_21_23 omega olan zaten takviye yatmadan once alıyorum ama nasil büyük oluyor onlar zor iniyor bogazimdan ya icene hemen helal olsun