sagsbry anladm sağlık olsunda önemli değil bazen gözetimde olmakta daha iyi oluyor. Koronadan dolayı bir gece kalınıyor dedi doktorumda eğer dediğiniz gibi beklenmeyen seyler olursa 2 gece demişti sizinde öyle olmus . Sağlıkla büyütün evladınızı☺️Benmde son 8 gün🙏🏻🧿