Kızlar 23 hafta 6 günlük hamileyim, bebeğin hareketlerinihissediyorum ama net değil bundan 5 gün önce gay3t net hissetmiştim şimdi de hissediyorum ama böyle seyirme arada bi tekme gibi,gündüz neredeyse hiç hissedemiyorum çok az.Acaba bi sorun mu var 🥺çok korkuyorum 23 hafta 6 günlük olan anneler her saat hissediyor mu acaba?