biranneikikedi Rosas ben yaptırmayı düşünüyorum, bu ay içinde sigortadan fiyat ve içerik listesi alacağız. Eşimin ve benim tamamlayıcı sigortamız var yıllık 10 muayene bize yetiyor. Ama bebeğimiz için %100 sınırsınız kapsamlı almayı planlıyoruz. Bakalım 🤔
Aylinsemih Rosas ben yaptiricam çünkü eczanede çalışıyorum ve çocugun bi aşısı 300 400 tl falan ve sigorta kız yoksa kötü ama varsa sadece 70 80 gibi bi ücret ödersiniz ama iyi ce araştırın kimi sigorta yıllık limit koyuyor kimisi de %100 karşılıyor şimdiden araştırın derim bi tanıdığım da yaptırmaya kalktı ama dogum başlamadan önce yapılması lazımmış falan olmadi
Esraguler0404 biranneikikedi evet 4000 tl cikartti 1 senelik sadece devlete katki payini oduyorsun galiba tam konusamadik acibadem hastanesi
biranneikikedi Esraguler0404 biz daha hastaneyi seçemedik, daha doğrusu doktor seçemedik. Ama hastaneden yaptırmak da mantıklı olabilir 🤔 teşekkür ediyorum