Merhaba arkadaşlar 39+1 haftalığım ilk gebeliğim bugün kontrolüm vardı bebek 3.700 gr 4 kilo sınırı var dedi doktor geçerse sezaryen oluyormuş bende normal Doğum istiyorum bu Pazar günü 40 haftalık olucaz ama doktor 41 e kadar bekleriz dedi Pazar’a kadar doğurmak istiyorum bende sevgililer gününe denk geliyor bebeğim hızlı kilo alıyor 41 e kadar gelmezse 4 kiloyu geçer normal Doğum nasıl başlatabilirim tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var ne yapsam ne yiyip içsem Doğumu tetiklerim bugün nst de sancım da yoktu şimdiden teşekkürler