Bmom Kızlar belirli aralıklarla gidip kan tahlili yaptıranlar var mı ben uzun zamandır yaptırmıyorum kontrole gidicem haftaya yaptırmam lazım mı
Eylul58 Bmom Belli aralıklar da sağlık ocağından ariyorlar beni, kan idrar tansiyon kilo ölçüyorlar bende sonuçları doktoruma atıyorum
neslikay Esss58 bir sürü hemogramdan idrara detaylı isteniyor. Sağlık ocağı hepsini yapmıyor devlet yada özelde hepsini yapıyorlar. Hamilelik başı detaylı kan testi ,d vitamini testi , bir sürü şeye bakılıyor
Eylul58 Bmom Küçücük bir ilçedeyim gelişmemiş, mahrumiyet bölgesi yani burda yapıyorlar, sizin orası neden yapmiyor bilemedim
umyahsn1010 Eylul58 22+5 im sadece bir kere tahlil yapıldı. Oda doktorum istemişti o yüzden gidip sağlık ocağında yaptırmıştım. Hiç sağlık ocağı kendisi çağırıp yaptırmadı. Şuan çok şaşırdım nasıl bişe bu
Aysenur05 Bmom 2 haftada bir kontrole gidiyorum nerdeyse her gitmem de kan ve idrar testi yapıyor doktorum
Eylul58 umyahsn1010 Gebeliğin başında gebe olduğumu söylemiştim sağlık ocağına onlarda kaydetti sisteme, izlenim başlattı asilarimin gunu falan geldiginde çağırdılar
Bmom umyahsn1010 bende ayni sekilde kendi doktorumda değiştirdim 2 defa özel muayenehaneye geçtim ilk kez gidicem gitmeden sağlık ocağında yaptircam
mommy_bee Ben 10 haftada 1 defa saglik ocaginda yaptirim dogum doktoruma verdim. Bidaha istemedi. Ben istedim ve tetanoz yaptirirken soyle onlar cok detayli bakiyor dedi. Persembe günü saglik ocaginda yaptircagim.