Hamileyim-mutluyum Kızlar merhaba bebek çikolatalarınızı hangi sayfadan yaptırdınız memnun kaldınız mı bir de ne zaman yaptırmak gerekir kaçıncı haftada ben 27.haftadayım şuan
F-Gemi Hamileyim-mutluyum ben yaptırmıcam ama araştırdım melodi çikolata hem kaliteli hem 65-70 adet süslü çikolatası 47 tl kargosuda var erimeyecek şekilde özenle gönderiyolar googledan bakabilirsiniz
derinsart Hamileyim-mutluyum bunu bende cok merak ediorm bende 30.haftamdayim suan acaba ne zaman yaptırılmali bozulsun istemem🙁
Eski9 Hamileyim-mutluyum ya oyle instdan çikolata falan almaya güvenemiyorum bilmiyorum sayfaları ama hacı şerifi çok duydum oraya yaptıracağım sanırım doğuma doğru yaptırırım yazın doğacak birde dolaba koycam mecbur yoksa erir sıcakta
Hamileyim-mutluyum derinsart 35-36.haftada yaptırmak daha mantıklı bir de normal doğumsa bilemiyorsun ne zaman gelecek çocuk
Hamileyim-mutluyum Eski9 erir serin yerde tutmak lazım benim doğum Mayısta görünüyor ama evim de serin erimez diye düşünüyorum
Bal00 İnstagram çikolata.fabrikası daha öncede özel günlerde 4 kez yaptırdım çok memnundum yine burdan tercih edeceğim 🙏🏻
Didos1447 Hacı şeriften Bi çok kez aldım memnun kaldım. Tadı ve kargosu gayet ozenliydi. Ama bu sefer çikolata atolyesinden istedim acaba nasıl gelecek bnde merak ediyorum