Prensesannesiiii 😂😂 aynı şeyi bugün yaşadım baktım hiç bir kıyafetim olmuyor olanları da benim giyesim yok uzun etek giydim göbek üstü. Doktor örtü verdi mavi tek kullanımlık onu örttüm . Doktor muayene ederken kolları örtünün üzerindeydi hep demekki şart oluyor örtü direk tene temas etmemesi için. Doktorum kadın bu arada