askbocegim Kizlar canim aacıli şalgam istior sürekli iciyorum da acaba bi zarari olurmu varmi benm gibi olan
Drngrkm askbocegim rahat ol canım şalgamın zararı olsaydı, Adana’da Mersin’de sağlıklı gebelik olmazdı 😂😂
tco askbocegim cok icince ishal yapabilir (beni yapiyor)🙊 birde tuzlu odem yapabilir yoksa hic bir zarari yok (Adanaliyim)
Ayse1608 askbocegim Canımın çektiği tek şey 😍 Günde bir bardak içiyorum canım ödem de olmadı tabi abartmamak lazım ben biraz abarttım ☺️