Dali Selamlar, kızlar 4+1 günlük yeni hamileyim.Doktor randevumu 6+5 e aldım.Sizce geç mi? Randevumu öne cekmelimiyim? Korona zamanı gitmişken bir kere gideyimde iyice belli olsun gibi düşünüp aldım randevumu ama bilemedim şimdi
sedaela Dali hiç de geç değil hatta erken bile. Çok erken gitmek boş yere strese sokuyor. Ben iki gebelikte de 9 haftalık olana kadar gitmedim. (Tabi ağrı, sancı, kanama vs varsa ihmal edilmemeli)
ozgef Dali bende 6 haftalıkken gitmiştim ultrasonla bile kalp atışını duymuştuk ama bazen duyamayabiliyorlarmış 6 haftada
ebrarecem En iyisi kalp atışını bile duyabilirsiniz. Erken gitseniz bile sonraki haftada kalp atışını duyamazsa çağıracaktı zaten. Leke kanama vs olduğunda acile gidersiniz.
Maria9 Ben en başından beri her gittiğimde doktor bir sonraki randevumu verip gönderiyor yani ne zaman gideceğimi o belirliyor ..