emelbulbul 38. haftadayim bel agrim var gun boyu hafif agridi. ama simdi sanki bir tik daha fazla. sizce bu sanci mi?
Nihanozturk emelbulbul canım bende az önce baska bi arkadasa sordum bunu benim bikac gündür belim agrıyo bide sol bacagımada vuruyo agrısı bazen öyleki anlık bi giriyo yatamıyorum kalkamıyorum yürüyemiyorum🤦🏻♀️ Ama yalancı sancım mancım hicbiseyimde yok bi bu bel agrısı cıktı
emelbulbul Nihanozturk aynen aynen benimde. belimin agrisi bacağıma vurdu anlamadim nedirki bu ? sanci degil sanirim sende oyle diyosan
Nihanozturk emelbulbul yani kasıklarda flnda agrı olsa ozaman sancı dicem ama kasıkta bisey yok bende bende anlamadım bakalım yarın kontrolüm var bi doktora sorayım.Annemde aynı böyleymis son ay ayagımı sürükleye sürükleye yürüdüm diyodu belkide bazımıza olan biseydir bu agırlıktan dolayı
emelbulbul Nihanozturk adet olmadan once kasiklarda bi hareketlenme olir ya oyle bi sizi seklinde agriniz varmi?
Blghnbas emelbulbul bende kasık ağrıları ve adet ağrısı ve krampları gibi ağrılar oluyor ardından hemen belim başlıyor ağrımaya ayrıca göbeğimde aşağı indi bebek tamamen kasıklarımın orada bunlar doğum habercisi mi bilginiz var mı
Nihanozturk emelbulbul evet o bazen oluyo bugün hic olmadı mesela ama önemsemcek kadar kuvvetli gelmedi daha bana hic hafif hafif sanki
emelbulbul Ciara93 tecrubesiz olmak ne kadar kotu bisey ya:( bi arkadasimin belinden baayip.kasiklara vurunca sanci oldugunu anladi :( benimde bel agrim var kasiklarimda da hafif sizi var
Ciara93 emelbulbul sakin olmaya bak kendini iyi takip et, evet belde de oluyor Doğum sancısı başladığında ama tek başına bel değil, Doğum sancısı başladığında ayırt edersin tecrübeye gerek Yok merak etme 🙈😁
Emine55 Blghnbas BNde bütün 5 ten beri aynı şeyi yaşıyorum kasılmalarında çok arttı banyo yaptım kesilmedi şimdide arara Giriyor düzenli değil ama ishal olmuşum gibi