Hamileliğin 11. haftasındayım, çok canım çekince pizza yedim. Islenmis gıdaların yenmemesi gerektiğini biliyorum ama hem pizzanın içinde pişmiştir diye yedim hem de bazı sucukları atıp öyle yedim. Pizza yiyip herhangi bir sorun yaşayan var mı acaba ?