F-Gemi merve0128 nişan geldikten 12-24 saat içinde sancı başlar diye okumuştum ama herkeste farklı seyrediyor durum. Benimde nişanım geldi 2 gün oldu fakat sancılarım daha başlamadı 38+6 yım inşallah başlarda kendi sancılarımla doğurabilirim bebeğimi
merve0128 F-Gemi benim zorunlu sezeryanım var cuma günü alınacak bebeğim ama şimdi nasıl olacak bilmiyorum doktoruma yazdım ama cevap vermedi daha
F-Gemi merve0128 Allah kolaylık versin şimdiden 💜 Sezeryandan sonrada bi çırpıda toplarsınız inşallah🤲🏻
merve0128 F-Gemi amin inşallah çok teşekkür ederim 🤲🥰 inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🤲