Kizlar bugün ağlayan pasta yapmaya niyetlendim yaptım da kekini falan ama ılıyınca üzerine süt dokmem gerekiyor yaa bı bardak ben o aşamayı bulaşık şu bu uğraşırken kacirdiim ve kek soğumuş şimdi doksem çeker mi acaba kötü olsun istemiyorum yada dökmesem çok kuru mu olur