Kizlar dogum yapali 25. Gunum sezaryen oldum kanamam cok azdi bikac gündür kesildi sayılır hatta ama cok ağır bi koku alıyorum enfeksiyon belirtim yok mantar olsa görünüşten anlaşılır mı cok canim sıkıldı adet zamanımda bile böyle koku almazdım lohusaliktan dolayi normal midir yoksa bisey mi var acaba