Mom97 bende hamile kaldığımı öğrendiğimden beri hep kız hissediyordum rüyalarımda bile görür olmuştum artık ama etrafımdaki herkes o kadar çok erkek dedi bir de doktor 12 haftalıkken erkek gibi diyince artık kendimi ona hazırlıyordum ama içimden hep kız geçiyordu 🐣🤲🏻 Kız olduğunu öünreince çok sevindik Sağlıkla gelsinler inşallah